"İtiraf ediyorum eşimi aldattım"

Bir dönem ülkemizde de büyük ilgi gören Angel ve Buffy dizilerinin başrol oyuncusu David Boreanaz, dokuz yıllık eşi Jamie Bergman'ı aldattığını itiraf etti. Boreanaz, birlikte olduğu kadının kendisini ilişkilerini karısını söylemekle tehdit ettiği için bu açıklamayı yapmak zorunda kaldığını söyledi. "Şu anda yalnızca dürüst olmak istiyorum. Sahtekarca ve sorumsuzca davrandım" diyen Boreanaz, sevgilisinin kendisine şantaj yaptığını ve para istediğini söylerken, kendisine komplo kurulduğunu ancak tüm bunların hatasını affettirmeyeceğini sözlerine ekledi.

Yazar: GöLGe on Salı, Mayıs 04, 2010. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 yorum for "İtiraf ediyorum eşimi aldattım"

Leave comment

Popüler Yayınlar

İzleyiciler